Klachtenprocedure
Reboundschool heeft professionaliteit, betrouwbaarheid en cliënttevredenheid hoog in het vaandel staan. Wij bieden zorg op maat, samengesteld en uitgevoerd door gepassioneerde SKJ-registreerde jeugdprofessionals. Soms kan het voorkomen dat u van mening bent dat wij hierin tekortschieten. Informeer ons dan in eerste instantie mondeling. Het is onze intentie om in onderling overleg te komen tot een oplossing. Mocht dit niet lukken, dan bestaat er de mogelijkheid schriftelijk een klacht in te dienen.
Dit kan per e-mail naar:
info@teach-jeugdhulp.nl →
Per post naar:
Burgemeester Cortenstraat 100a 01
6226 GZ Maastricht
Om de klacht zo snel mogelijk te kunnen beoordelen is het noodzakelijk de volgende gegevens te vermelden:
→ Naam,adres, woonplaats, telefoonnummer en emailadres.
→ Vermelding van de activiteit waarop de klacht betrekking heeft.
→ De datum waarop de schriftelijke klacht is verzonden.
→ Eenzoduidelijk mogelijke beschrijving van de klacht.
→ Eventuele relevante kopieën van documenten die de klacht verduidelijken.
Voor meer informatie verwijzen we naar ons klachtenregelement →